Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tjabba

Hej, här sitter jag och går igenom lite bilder från Afrika, bakom mig hänger en canvas på min katt som mamma fick i julklapp 2011 från mig, nu ska vi dock byta ut den mot en eller två Afrika-bilder. Men det är lite jobbigt att välja ut två bilder av 4000, och jag har knappt gått igenom hälften av dem än. Så det kanske får vänta ett tag.

På tal om inget så har mina naglar blivit väldigt långa, utan att en eller två går av, så för en gångs skull så ser de mycket fina ut. (Peppar peppar).

Nu ska jag strax iväg, ha det bra!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-