Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min största hemlighet (tidsinställt inlägg)

Nu skall ni få höra en hemlis! När jag och Frida var i Stockholm och kollade på Swedish House Mafia under en helg i slutet av november så tatuerade vi oss också. Det ni! Det visste ni inte!
 
Jag vet inte riktigt varför det blev så att vi behöll det för oss själva, det är inte direkt något hemligt. Jag tatuerade i alla fall in "Längtan bor i mina steg" på sidan av foten.Texten är från en Håkan Hellström-platta men det är mest bara en slump. Den står för att jag skall våga och ta chanser, tänka på att leva lite spontant också, och inte bara rätta sig efter alla normer och oskrivna regler jämt. Den står också där för att jag aldrig skall stanna, utan alltid ha något nytt att längta efter. Jag vet inte riktigt hur jag skall förklara det, men ja. Hoppas ni förstod någorlunda. Jag tycker att den blev fin.
 
Jag har inte direkt tagit någon bra bild än så här är en från när det hände, så får ni fler bilder på den när jag har tagit det.
 

Postat av: Frida

Jag visste det! :D hähähähähä

2013-01-02 @ 23:53:26
URL: http://keishas.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-