Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej alla barn

Igårkväll tog jag en sväng till Johanna där hon och Olivia åt middag, där fick jag berätta min Afrika-story och sedan däckade jag i princip på en bäddad madrass i Johannas källare. Jag vaknade upp av att Olivia slängde sig på mig och frågade vad vi skulle göra idag. Mina två alternativ var att sova i Johannas källare hela dagen med Olivia eller åka ner till Varberg där Johanna pluggar och spendera dagen där tills Johanna hade slutat skolan. Det första alternativet var ju lockande men jag valde det andra. Så vi alla tre åkte ner till Varberg över dagen, Johanna åkte och pluggade och vi andra gick och satte oss på Campino och satt där typ hela dagen haha. Det var himla mysigt. Jag tog dock inga bilder eftersom att vi gjorde en inga-bilder-pakt idag, för att vi var inte riktigt var uppklädda och fina.
 
Men nu vet ni vad jag gjort idag, så att alla mina stalkers är glada.
 
(Det kommer att komma många random inlägg om Afrika här på bloggen nu i framtiden, tänkte i alla fall 1 eller 2 om dagen, men om det blir för tjatigt så får ni säga till)

Postat av: Emmy

Är verkligen jättenyfiken på alla bilder från Afrika! Drömde till och med att vi satt och åt middag utomhus i Afrika på natten, ungefär som det såg ut på bilden! Lite läskig är jag allt ;)

Svar: Haha det kommer så småningom :) Och synska Emmy? haha du skulle vart med!
Emma

2013-01-15 @ 22:18:40
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-