Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredagsmys (?)

Så mysigt är det ju inte ute. Regn och rusk och blä. Ljusen är tända här hos Philip och lite varmare och mysigare känns det kanske då. Idag har jag jobbat och jobbat. Imorgon skall jag jobba igen. Pengar är ju bra. Vann 60 kronor på en trisslott idag också. Woho! Feeling rich. 

Nej nu ska jag krypa under täcket och sätta på någon mysig film. Ni som är i varmare länder, njut ordentligt just nu. För mig också. Här kommer mina standard "jobbar-bilder" som jag vet att ni älskar. Samma sak varje gång. Så kul. 



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-