Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Man behöver vara spontan ibland

Sedan vet jag inte om det var spontant eller bara rent ut sagt helt jävla galet och ologiskt att jag och Olivia (som hade suttit och bara pratat i en timma i min soffa) kom på den briljanta idén att åka upp till sjön och ta oss ett dopp när det är oktober månad, nio grader varmt i luften, det regnar och blåser hyfsat mycket och det är pissmörkt. Men vi gjorde det. Vi var nära att balla ur ett tag när vi skulle gå genom den kolsvarta skogen i mörkret men vi klarade det! Nu är jag blöt, kall och ligger och värmer mig under täcket men gud vad knäppa vi är. Haha. Ville bara berätta det för att det var så väldigt random och galet. Saknar att göra galna spontana saker. Jag mår så bra av sånt.

Nu får jag bara hoppas på att mitt immunförsvar är lika bra som jag säger att det är! Haha. Godnatt.


Postat av: Olivia

åååh va stört.. störda människor, älskar oss! snuvan idag var det värt <3 håller verkligen med dig, mår bra av spontant, de känns mycket bättre nu <3 ily

2012-10-09 @ 17:16:46
URL: http://heartman.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-