Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tradera

I veckan rensade jag ut min garderob. Jag fick ihop en hel drös kläder som jag inte använder och lade ut ganska många plagg på Tradera (Tjänat totalt ca 500 kronor på de 20 plaggen jag lade ut, vilket var mycket mer än jag räknat med! Ett tips för er som vill tjäna lite pengar och har massa kläder ni inte använder).

Nu har jag själv också börjat titta runt lite på hemsidan bara för att se vad folk säljer. Och ibland ser jag de konstigaste sakerna...

Jag är väl medveten om att folk samlar på det mesta som finns men ändå. Vissa saker?



Vem köper en snäcka för 100 kronor + frakt? En snäcka??



Okej att folk samlar på salt & peppar men ändå. Va?



Hahahaha! Jahaja...



??????????????????????????

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-