Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

FML

Sitter i skolan på sommarlovet. Jag fick dock inta Krilles kontor och sitter nu här och jobbar. Min bil är jätteensam på skolans parkering och den ser ledsen ut. Försöker jobba med min essä men det går inte så bra. Skriv något uppmuntrande?

Den här lappen på Krilles vägg var ju inte särskiljt uppmuntrande liksom.


Postat av: Mamma Anna

Tänk att det är skönt att få det gjort...sedan aldrig mer! Jobba på nu min älskade dotter! Kram

2012-06-07 @ 13:38:56
Postat av: Frida

Jag hjälpte ju jättemycket med alla sms :D

2012-06-07 @ 19:58:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-