Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min födelsedag

Jag tog tre bilder:




Den första bilden föreställer min födelsedagstårta som jag fick i skogen då Johanna ringde och skrek åt mig att stanna eftersom att jag tydligen mött dem (Johanna, Olivia och Dagge) när jag var påväg hemmifrån och de var påväg hem till mig för att överraska mig. (Hoppas att ni hängde med). Jag hittade en liten ödslig väg där jag stannade och de kom och mötte mig där. Vi åt tårtan med hjälp av Johannas gamla busskort pga brist på bestick och tallrikar.

De andra två bilderna är på mig och Marcus (om ni inte såg det). Jag hade min nya tröja från H&M på mig och Marcus, som inte vill vara med på bild så han gömmer sig bakom sin telefon, sitter på IKEA där vi hamnade och åt middag (fråga inte) efter en eftermiddag tillsammans i Göteborg. Efter det åkte vi hem till honom där vi åt glass med maränger och kolasås och kollade på film.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-