Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Alla bilder

I det förra inlägget berättade jag att jag inte kunde få tag på alla bilder jag hade tagit i tisdags eftersom att de låg på min telefon, men nu är jag hemma och har lagt in alla bilderna på datorn. Alla bilder jag tog i tisdags var en bild. En bild var alla bilder. Ja ni fattar. Här är den i alla fall, på min mat hemma hos Johanna framför TVn, i fåtöljen som jag, lite senare, välte över mig själv.


Postat av: Johanna

Hahahaha fåtöljen!

2011-10-12 @ 18:45:42
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: cv writing help

This dish looks not very tasty. What is this?

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-