Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ibland är en dröm det finaste man har

Idag har jag verkligen bara varit lat och seg. Jag har kollat på TV, ätit varma hallon med yoghurt, mamma gör sig i ordning för att hon och pappa ska på konsert snart, pappa är glad för att Black Sabbath ska återförenas och Mathias väntar på att jag ska hämta honom på basketträningen. Sara vet jag inte riktigt vad hon gör men jag hör henne i alla fall. Jag tror hon pratar med mamma.

Nu ska jag köra mamma och pappa till Kungsbacka och sedan hämta Mathias. Så nu var det slut på slöandet. Suck. För när jag kommer hem igen ska jag städa. Det känns liksom som att det behövs.


Eller vad tror ni?

Postat av: Frida

...

2011-11-12 @ 14:06:04
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-