Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hittade den här bilden...



...och skrattade lite. Haha. Det är Johanna, för er som inte såg det, och den är tagen igår eftermiddag då vi tog en fika på Linneas och sedan shoppade lite på Kungsmässan. Fast jag köpte inget för den enda tröjan jag verkligen ville ha kostade mer än vad jag hade (dagens fml). I alla fall, på kvällen åkte jag hem till Marcus och vi mös, kollade på TV, åt mat och lite sånt. Älskar att ha fredagsmys med honom, det gör mig så glad.
Idag därimot så var det jobb som gällde, och efter det blev det skoshopping med mamma och sedan lunch och bio på det också. Mysmamma. Sedan köpte vi med oss Thai och åkte hem till våran goa och glada familj (förutom kanske Mathias som har lunginflamation och är ganska seg). Men han var med och åt och kollade på Så Mycket Bättre ändå. Vi satt alla fem nere i soffan, drack juice, hostmedicin och åt after eight och alvedon (Mathias var alltså den som drack hostmedicinen och åt alvedon för er som inte förstod det). Nu är klockan 22 och mitt varnliga 22-alarm gick igång precis. Haha. Ljusen är tända och det doftar lite värmeljus i hela rummet.

Här är lite andra bildeer som ni inte har sett:


Dagge skrapar Olivias bil med ett skivfodral. Tisdag 23:58.


Paprika inne på ICA Kvantum. Torsdag 17:19.


Varm choklad på jobbet. Idag 13:05.

Postat av: Johanna

Hahahaha, asså bilden! :D

2011-11-20 @ 12:56:16
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-