Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Gött

Sitter på praktiken och ögonen går i kors. Jag fick sovit fyra timmar tror jag. I alla fall nästan. Filmen var jätte bra inatt och gud vad bra vi hade det. Vid två inatt gick vi igenom innerstaden och Olivia skrek för fulla muggar av lycka. Det var ett fint ögonblick även om det kanske låter ganska konstigt. Jag tror att jag och mamma ska gå på filmen i helen igen och jag längtar lite redan. Hihi.

Men herregud vad trött jag är just nu. Johanna var i alla fall snäll och körde mig hit imorse i en helt frostig bil oh det var minus 5 grader ute. Burrrr. Kan det inte vara höst en liten stund till innan det blir vinter?

Postat av: Olivia

Fin natt <3

2011-11-17 @ 17:20:33
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-