Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fullt upp



Imorse väcktes jag av att mamma viskade in i mitt rum att klockan var kvart i 10 oxh att vi skulle åka halv 11. Jag drog mig upp ur sängen, åt frukost och sedan åkte vi mot Mölndal där Mathias hade basketmatch idag. Efteråt åkte vi till IKEA där Mathias fick köpt en ny bänk till sitt rum, jag fick köpt en klocka och vi samlade såklart på oss lite annat som man brukar göra. Vi kom hem vid halv 5 och nu är jag trött. Jag brukar ju bara sitta ner och slappa på söndagar. Jaja, jag borde väl röra på mig jag med.
Nu börjar det lukta potatisgratäng nerifrån köket och efter maten så åker jag hem till Marcus och söndagsmyser. Imorgon börjar två veckors praktik där jag och journalistgänget ska göra ett magasin för Kungsbacka kommun.


Postat av: E M M E L L Y

Charmig blogg =)

2011-11-13 @ 23:14:23
URL: http://emmellys.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-