Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagens klantigaste

På praktiken sitter vi bara framför en dator hela dagen. Även om vi jobbar eller inte så sitter vi där i 6 timmar och stirrar på skärmen.

Idag glömde jag min dator. Vad ska jag göra hela dagen nu? När jag inte ens kan fördriva tiden på något sätt? Kul liv. Nu ska jag äta min frukost, väldigt långsamt.


Postat av: johanna

Känns som att vi har lika dåliga dagar. vill slå någon riktigt hårt. hatar hela världen idag. speciellt min förbannade lärare i projektarbetet som bara säger att jag har fel hela tiden. hejdå.

2011-11-23 @ 11:14:59
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHA. klant. *skrattar som han i simpsons

ps. verkar ju som vi alla tre hade en tuff dag

2011-11-24 @ 12:45:19
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-