Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You're a coward.

Åkte hem till Maya vid 6 och åt pizza, pratade, spelade kort och lyssnade på musik ett tag. Sedan poppade vi popcorn och såg The Dilemma och Black Swan i deras hemmabio på övervåningen, hade redan sett Black Swan men den är ju så bra så vi såg den igen. The Dilemma (vet inte om den har en annan svensk titel) var okej, jag tror jag hade för höga förväntningar på den filmen men den var bra, ganska rolig och så. Efter Black Swan så blev jag körd hem och nu ska jag försöka sova.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-