Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Du måste va blind, blind blind blind

Så.. jag började min Fredag den trettonde med att vakna för sent och knappt hinna med bussen (som, som tur var, var sen). När jag hoppade av den vid skolan så hoppade jag sjutton meter upp i luften då en kackerlacka sprang framför mig, så nära att jag var va 2 decimeter från att trampa på den. Jag vaknade till i alla fall och hittade Medina och Trini i cafeterian och satte mig där och pratade tills klockan ringde. Sedan var det 1st period och vi hade en vikarie för Engelskan, hon lät oss göra lite vad vi ville, vilket är väldigt ovanligt, men Brooke, Lydia och jag gjorde klart vårat projekt ändå duktiga som vi är. På Art fick jag tillbaka mina bilder som har hängt i South Garland biblioteket i en vecka och på fysiken så jobbade jag och Medina faktiskt med något (som till och med hade med fysik att göra). På matten tog vi ett långt men superenkelt prov och sedan var det lunch, studyhall och Historia. Trevligt. Ikväll ska jag bara lata mig hade jag tänkt, kanske börja skissa på en ny design för bloggen? Jag menar, det var över ett år sedan jag bytte nu och jag ser liten ut på bilden. Det får nog bli mer somrigt nu här på bloggen tycker jag, nu när det är Juni om lite mer än två veckor och allt.


Postat av: johanna

haha grattis till att byta designen när blogg.se har seriösa problem. något stämmer ju inte asså.. haha ;)

2011-05-13 @ 23:52:20
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Elin

skulle vara skitroligt med en ny design :D

2011-05-14 @ 09:15:34
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-