Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Men Hallå?

Det är ju faktiskt inte varje dag som man går in på en gigantisk biosalong i USA, i Texas, på premiärkvällen av en ny film och en textad Mikael Persbrandt poppar upp på den ännu mer gigantiska skärmen och börjar prata svenska. Nej det händer ju inte så ofta. Eller det var första gången för mig i alla fall. Haha, jag blev så förvirrad. Sedan började små barn på skärmen prata norska och danska och jag visste inte om jag drömde eller om jag faktiskt satt där och var den enda som förstod vad de pratade om utan att läsa texten.

Jag förvirrade kanske er nu med, men jag var så förvirrad själv att jag inte han kolla vad filmen (för det var en trailer) hette eller handlade om. Hahaha.. jag är fortfarande lite förvirrad faktiskt.

Postat av: Thilda

Den danska oscarsbelönade filmen hämnden kanske? :)

2011-03-05 @ 07:21:47
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-