Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hjälp Emma (så får du en kaka)..(kanske)

Coach Reza, min 2nd period lärare, vill att jag ska göra en CD till honom med svenska låtar på. Rabbla upp massa nu då, favoriter? Håkan Hellström? Tomas Ledin? Lena Philipsson? Markus Krunegård? Lars Vinterdäck? Markoolio? (haha) Eller någon annan? Och skriv låtar och inte personer. Nu försöker vi samla ihop runt 30 låtar här. Annars blir det inga kakor. Tack och hej.

Postat av: Louise

Kent - Idioter



!

2011-03-29 @ 00:17:08
URL: http://asfghjkl
Postat av: Louise

Kent - Idioter !

Håkan - Ramlar/Känn ingen sorg för mig götebrg

Och den dära med timo räisänen och göteborg (;

2011-03-29 @ 00:19:43
URL: http://asfghjkl
Postat av: johanna

okej. djupt andetag

Veronica Maggio - jag kommer / 17 år / nöjd

Tomas Järvheden - grannlåten.. xD haha

Mange Schmidt - giftig (HAHA)

Melissa Horn - jag kan inte skilja på

Oskar linnros - från och med du / genom eld

Daniel Adams Ray - gubben i lådan

EriK Hassle - Hurtful / isn't it obvious

Robyn - be mine / dancing on my own

Petter och veronica maggio - längesen

Agnes - release me

Måns Zelmerlöw - Hold on

Dead by april - losing you

Tove Styrke - white light moment

Joakim och Joel - mer av dig

eric saade - manboy (haha!!)

lazee - hold on

lisa miskowsky - lady stardust

september - can't get over

Nic & the family - hej monica (hahaha)

Jimmy jansson - godmorgon världen



NU är du skyldig mej kakor kan man ju lugnt säga :D

2011-03-29 @ 09:45:52
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Matildaaa

jaha johanna avklarade ju i princip jobbet, men jag kan la försöka rota fram några till...



Sommaren i city - Angel

Oh boy - peps persson

När vi gräver guld i USA - Orup

Romeo - Shebang

Ooa hela natten - attack

Kung av sand - Gyllene tider

Mikrofonkåt - September

You're out of my life/Microphone - Darin

2011-03-29 @ 10:11:31
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: Frida

Kent - Mannen i den vita hatten / Den döda vinkeln / Flen/Paris (låten heter så, med ett /) / Spökstad / Elvis / Nihilisten. OCH SÅ VIDARE

Nic & The Family - Djungelvrål (Haha :D)

Ebba Grön - 800 grader

Johnossi - Man must dance / Party with my pain / Train song / What's the point / Dead end

Broder Daniel - Hospital / Shoreline / No time for us / Cruel town / I'll be gone / Luke skywalker

The Hives - Puppet on a string / Main offender / Tick tack boom

Vincent - Miss blue

Ulrik Munther - En vanlig dag!!! (;

2011-03-29 @ 12:43:05
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Elin

September - Mikrofonkåt

Lars Winnerbäck - Jag vill gå hem med dig

Sommarpojkarna - Lilla hjärtat

Teddybears - Hey boy

Teddybears - Give mama a house

Melissa Horn - Hanna

Björn Rosenström - Het

;)

2011-03-29 @ 19:21:18
Postat av: Mamma Tia

Thomas Dileva - vem skall jag tro på eller nåt (tycker egentligen inte om honom men han är ju en del av sverige)

Gyllene tider - Sommartider

Roxette - Joyride, Listen to your hart



KRAAAMMMM

2011-03-29 @ 22:00:59
Postat av: Mamma Anna

OK nu måste jag också lägga mig i...

Sommaren är kort, En dag på stranden med Tomas Ledin

Ängeln i rummet med Eva dahlgren

Himlen runt hörnet - Lisa Nilsson

Kram

2011-03-30 @ 07:53:33
Postat av: Emmy

Mange Schmidt - Giftig

Melissa Horn - Långa nätte / Som jag hade dig förut

Oskar Linnros - Från och med du / Genom eld

Daniel Adams Ray - Gubben i lådan / Lilla Lady / Gryningspyromanen / Dum av dig

Joakim och Joel - ser jag tjock ut i den här? / Mer av dig

Tomas Ledin - En del av mitt hjärta

Per Gessle - På promenad genom stan

Zacke - Visst är det vackert

Veronica Maggio - 17 år

Ulrik Munther - en vanlig dag

Sober - Karu Kuri (kanske?)

SK8 - Min största första kärlek

Simon Norrsveden - OK baby det är dax att vi ska vinna allt

Promoe - svennebanan

Petter - Rostig kärlek <3

Petter ft Veronica Maggio - Längesen <3

Petter ft September - Baksmälla

September - Mikrofånkåt

Peter Jöback - En helt ny värld

Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar

Snook - Såpbubblor

Snook - Mr Cool

Norlie & KKV - Can I be the one (de e svensk text i)

Newkid - Turbulens

mohammed Ali - Hinna hinna

miss Li ft Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu (din lärare kanske gillar den..)

Medina - Supernova

Maskinen - Kärlek vid sista ögonkastet

Markus Krunegård - Jag är en vampyr / Ibland gör man rätt ibland gör man fel

Magnus Weideskog - Somna bredvid dig

Lorentz & M.Zackarias - På drift (tror kanske din lärare gillar denna med, det gör jag iaf hehe)

Locksen - Flyger över göteborg

LASERTURKEN - KAOS ME HAN (HAHAHAHAH)

Kent - Utan dina andetag

Jimmy Jansson - flickan från de blå /det enda jag vill

Ison & Fille - Jag skrattar idag / Le för mig

hästpojken - Gitarrer och bas, trummor och hat

Helene lundström - Färger i en vind

Familjen - Det snurrar i min skalle

Elefant - Hon ger mig svaren



Billie vision and the dancers - Swedish sin

2011-03-30 @ 14:23:01
Postat av: Thilda

Skulle kommentera för jag är haj på the svenska musik, men tappade lusten nä jag såg hur mycket alla skrivit höhö

2011-03-30 @ 15:29:51
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-