Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You know I need you, I'd never let you go.

Har haft ett par riktigt mysiga och superfina dagar med Olivia nu. Hon kom hit igår (onsdag) vid 5 och vi gick och handlade på Tempo. Köpte kladdkaka, brödkorv (korvbröd), popcorn, maitosuklaata (marabou), mjölk, frysta hallon osv osv. Sedan gick vi hem till mig, tog bilen till Olivia och åt köttfärssås med spagetti, chips och choklad, pratade om allt och ingenting och bara mådde bra. Sedan hoppade vi i poolen (eller ja, vi tog typ 49 kort när vi försökte hoppa i poolen perfekt till självutlösaren... det gick ju sådär..) Men garvade gjorde vi i alla fall, sjukt mycket.
Sedan kollade vi på Sweet Home Alabama efter att ha suttit och pratat i säkert timmar. Och efter det så poppade vi massa mer popcorn, åt hallon med mjölk och såg på El Dorado. Vi höll på att somna men när filmen var slut så skulle Olivia hämta sin pappa och jag stannade hemma hos henne själv, trodde att jag skulle somna men jag vaknade till och satt och väntade och smsade med Olivia (eller jag trodde det var Olivia men hennes pappa hade snott hennes telefon så det var i själva verket Niclas jag satt och smsade med.. tyckte att det var något lite skumt haha). Sedan kom de hem och jag och Olivia borstade tänderna och satte oss och kollade på Bartenderskolan i sängen och sedan kollade vi på Disneychannel tills vi somnade.

Idag vaknade vi upp och åt glass och cocopops. Sedan åkte vi hit till Fjärås och hängde en stund innan vi åkte in till stan. Väl i Göteborg så drog vi till McDonalds där vi köpte var sin (!!!) teambox med nuggets och åt upp allt. Så jävla sjukt. 40 nuggets lyckades vi klämma i oss plus en pusmeny-cola. Sedan, när vi kunde gå igen, så gick vi ut till den farliga rean. Hittade såklart kläder redan när vi hade varit inne i första butiken i en minut. Hopplöst.
Men vi hann inte shoppa så länge för bion började halv 7 och vi gick emot Bergakungen vid 6 för att hämta våra biljetter. Tjejen i kassan gav oss fel biljetter, och vi såg det inte förrän vi redan hade betalt och suttit och pratat en stund, så vi sprang och bytte dem innan filmen skulle börja.
Efter filmen så åkte vi hemåt mot Kungsbacka och köpte jordgubbar, godisnappar och två trisslotter (BARA för att vi kan) och sedan åkte vi till Fjärås och satt på Bräckan och mös, hade det verkligen huuuur bra som helst där. Där satt vi, lyssnade på grym musik och pratade om allt ifrån kärlek till att bli vuxen och allt som händer just nu tills klockan var kvart i 12. Då var vi tvugna att rusa för Olivia var tvungen att köpa mjölk innan hon skulle hem och Shell stänger 12 så vi gick mot bilen, hur mycket vi än ville sitta kvar och sedan köpte vi mjölk och Olivia körde hem mig. Fint, åh så fint.



Dagens WTF.




Postat av: Olivia

hahahaha så jävla nice! "eller jag trodde det var Olivia men hennes pappa hade snott hennes telefon så det var i själva verket Niclas jag satt och smsade med"..... hahah!! underbara dagar, underbar tjej <3 du är så bra emmaaaaa!!!

2011-07-29 @ 02:01:20
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia

pusmeny.... pussmeny? det skulle vart nåt.

2011-07-29 @ 02:16:09
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-