Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

There'll be a light in the hall and a key under the mat, if you ever come back

Hej bloggen! Längesedan nu, och jag får lite dåligt samvete för att jag uppdaterar så lite. Men jag får väl skylla på att jag har ett liv, som de flesta andra brukar göra.

Men! Jag har bott lite hos Marcus igen, åkte dit i tisdags kväll och igår (onsdag) så hade jag körlektion och sedan åkte jag tillbaka till Anneberg och jag och Marcus spelade fotboll med Victor och lekte med honom. Gjorde kullebyttor/"pillekuttor" och sprutade vatten på varandra. Sedan åkte vi och kollade på bil till Marcus och när vi kom hem kollade vi på Red Ridinghood, Saw III och sedan somnade vi till The Island. Mycket filmer där. Och idag har vi inte gjort så mycket med tanke på att vi gick upp vid halv 3 och åt frukost vid 3. Hade ett par mysiga dagar i Anneberg i alla fall och ikväll sover jag hemma, går kanske ut och fotar i kvällsljuset snart, det ser ganska mysigt ut ute. Och jag har inte fotat på länge så det kliar lite i fingrarna faktiskt. Vem vet, det kanske kommer upp ett kollage här senare ikväll.




Postat av: Frida

Ska han få en bil!? Helt sjukt

2011-07-07 @ 21:24:30
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-