Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och jag har aldrig fångat en enda dröm

Haha är klockan bara 10? Jag trodde att jag hade suttit uppe hur länge som helst. Det känns som om klockan är någonstans runt två på natten och jag vill sova men jag orkar inte. Då är det väl tur att klockan bara är 10, så kanske jag orkar sova vid två sedan. Eller jag vet inte. Jag är i alla fall ledig imorgon och har planerat att göra ingenting hela dagen. Nothing. Nada. Niente. Och det ska bli väldigt skönt och avslappnande. Jag kollade på Iron Man förut, om ni undrade eller så. Väldigt bra film i alla fall, ska kanske ta och se Iron Man 2 imorgon när jag ändå är igång. Varför inte liksom?

Nu ska jag sitta uppe och fördriva tiden för jag känner inte för att sova. Verkligen inte. Mmh. Godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-