Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Pretty pretty please

Don't you ever ever feel, like you're less than f-ing perfect.

Känner att jag härmade Dagge lite nu men jag har lyssnat på låten, dock orginallåten, hela dagen för den gör mig glad. Jag är inte riktigt säker på varför jag började ett blogginlägg för jag har inte direkt något intressant att berätta. Jag lärde mig precis att man bryter sina tår runt 10 gånger i sitt liv utan att man märker det. Intressesmurfarna hoppar av glädje ellerhur? Nej jag får väl ta mina funderingar för mig själv och försöka sova snart kanske. Eller se på någon bra film. Same difference. Godnatt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-