Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Såhär har jag firat min Lucia



Jag har också ätit! Riktig mat alltså! Så nu är jag jättesupermätt eftersom att min magsäck har krympt och blivit jätteliten men jag lyckades kanske förstora den lite idag! Bra jobbat, och så slipper man huvudvärken med.
Världens bästa pojkvän knackade på dörren vid kvart i 12 tiden och av mig en del kramar som jag verkligen behövde också. Kändes jättebra! Men han kunde inte stanna så länge eftersom att han bara hade rast i 40 minuter så han fick åka tillbaka till skolan. Tycker att det var jättemysigt av honom att komma och hälsa på!

Så nu mår jag rätt bra faktiskt!

Imorgon är jag ledig och jag borde verkligen åka in till Gustav Adolfs torg klockan 1 för Egoina kommer att vara där för musikhjälpen och man kommer att kunna få träffa henne. Jag har läst hennes blogg lite av och på sedan 2008 och förra året så började jag läsa den varje dag. Jag tycker att hon är en bra förebild, även fast hon säger att hon inte direkt försöker att vara det. Men hon är grymt rolig och har satt en guldkant på mina dagar rätt ofta.

Får se om jag orkar men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte åker.

Postat av: Johanna

JÄÄÄÄÄDRA skola!!! jag vill också träffa egoina! om jag har tur så kanske, bara kanske, jag kan sluta tidigare så att jag hinner dit. jag VILL!!

2011-12-13 @ 18:00:57
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh remember me <3

2011-12-17 @ 17:08:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-