Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jaha..?



Min dator säger att mina iphonebilder är skrivskyddade och går därför inte att rotera. Någon som vet hur man fixar det? För övrigt tar den jättefina och skarpa bilder i alla fall, 8 Megapixel ligger väl den på om jag inte minns fel?

Den här jätteroliga bilden är tagen på jobbet imorse!

Postat av: Johan Alstig

Jag har samma problem. Hoppas du skriver hur du löste problemet!

2011-12-04 @ 09:54:44
Postat av: Mamma Tia

Jim laddade över bilderna med foto program, kunde inte synka över de till datorn. Då var de inte skrivskyddade. Ni får väl kolla på detta nästa gång du e här. Kram din andra mamma :)

2011-12-04 @ 11:43:53
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-