Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag blir aldrig sjuk

Eller... nästan aldrig i alla fall.



Marcus körde hem mig från skolan igår för att jag inte mådde alls bra och jag hamnade i soffan hela dagen. Verkligen hela dagen. Jag gick och lade mig igår med 39.8 graders feber klockan halv 9 och vaknade imorse med lägre feber men en äcklig slemhosta. Och en utav mian fobier är slem. Jag tycker verkligen att det är jätteäckligt. Vidrigt. Jag får kväljningar varje gång jag hostar upp slem (haha, fick en nu när jag bara tänkte på det) vilket leder till min nästa fobi som är att spy. Två flugor i en smäll.

Usch. Har hellre sån hög feber, som jag hade igår, så att jag knappt orkade stå upp än att sitta här och hosta slem. Blääääää. Och jag har tappat rösten helt. Alltså helt! Jag är inte hes utan man hör inte vad jag säger. Så jag har inte kunnat sjukanmäla mig i skolan. Åh typiskt!

Postat av: Dagge

Lite ägd att du inte kunde sjukanmäla dig.. Men jag tycker synd om dig annars.. Krya på dig!!!!!! (:♥

2011-12-09 @ 14:37:26
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

man ska aldrig säga att man aldrig blir sjuk..... då blir man sjuk... ibland är karma en bitch som alla säger

2011-12-17 @ 17:12:20
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-