Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

När tiden är rätt ska jag plocka upp dig och ta dig långt härifrån.



Rockenroll Blåa Ögon - Igen har spelats ett antal gånger denna kväll. Vilket inte har något med bilden att göra, man ser ju knappt ens mina ögon där, men låten passar bra sådär på kvällen eller början på natten. Speciellt när man sitter och funderar på allt och ingenting i en värld med så många åsikter och viljor.

Nu ska jag sänka musiken och låta tystnaden ta över mig.
Godnatt.

Postat av: elsa

Hej haha, :) Den var länkad på olivia hartmans blogg, jag tävlar mot henne i teamåking så ;) Jag gjorde intervjun och blev antagen i höstas, så egentligen skulle jag åkt iväg nu 2011-2012, men det blev uppsjutet så jag åker inte försen 2012-2013. Jag längtar som satan verkligen, helt galet! Vill bara börja ta tag i allt igen. KRAM!

2011-04-28 @ 20:55:18
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-