Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Fredag & Lördag in California

Det blir inte många bilder nu, för jag måste packa (och jag ska upp om 4 timmar...). Imorgon drar vi till San Francisco! Golden Gate Bridge och lite annat. Exciting! Igår var vi på Hollywood Blv och på Universal Studios den mesta av tiden, Universal Studios var riktigt coolt, vi fick åka till ställerna där iprincip alla filmer som finns har blivit inspelade. Från Inception och Pirates of the Caribbean till Frankenstein och Desperate Housewifes husen var där, Bones, Jaws, King Kong (hahaha båten som de åker med i början av King Kong är typ lika lång som min arm), alla bilarna från Back to the Future filmerna var där, och Mr. Beans bil! Ja vi såg hur mycket som helst där. Det är sjukt var vi går på grejer som är i filmer för alla filmer är inspelade på samma ställe i Hollywood, det tog kanske en kvart att åka igenom allt. De hade Europa-delen, Mexco-delen, en del med vatten och massa annat. Sedan åt vi middag på Hard Rock Café Hollywood och efter det så shoppade vi lite i Down Town Universal innan vi tog bussen till hotellet.
Idag var vi på Disneyland och Disney's California Adventure från 9 am. till 11 på kvällen så jag är så gott som död just nu. Vi han se och göra mycket dock, jag, Coco och Shao-Wen var de enda som lyckades få biljetter till "World Of Color" showen klockan 21 och vi stod på första raden! Alltså det var så sjukt galet vackert. Riktigt fint! Annars så åkte vi massa saker, träffade på Musse och massa andra figurer och åt Chinamat till fyrverkerier (dock med pinnar (?) ni vet så som kineser äter, för de vägrade att ge oss en gaffel, vet ni hur svårt det är att äta ris med pinnar?!) Just sayin'. Men det var två bra dagar och nu är jag helt slut som sagt.

Här är bara bilderna från Fredag, Jag lägger upp de från Lördag nästa gång:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-