Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kyssar




Jag vet att det bara är Tisdag men jag tycker jag förtjänar lite choklad idag. Den bästa chokladen jag har hittat i USA än så länge är dessa små chokladkyssar. Vi köpte massa i Branson och jag hittade några som blivit över när jag städade igår så då blev jag lite glad. Och innan jag får kommentaren, ja de ser ut som små hundbajsar. Men är jättemumsiga.

Postat av: Dagge

Är inte de typ mint kyssar? :D♥

2010-09-29 @ 00:07:51
Postat av: Emma

Ingen mint :) Bara mjölkchoklad !

2010-09-29 @ 00:13:02
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Jaha, gott ! :D

2010-09-29 @ 09:35:55
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: elin

jag kommer ihåg när jag va i usa, och helt seriöst dom har ju typ ingen choklad! :o men dessa hittade jag också, men jag tyckte att de smakade .. ah, spya rent ut sagt ;o antingen har de väl ändrat smaken på dom eller så är väl mina smaklökar lite konstiga haha :)

2010-09-29 @ 18:18:57
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-