Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Homecoming

Okej, runt 6 (efter lite av Emilys födelsedagstårta som gjorde min klänning ännu mer tajt runt magen) så åkte jag hem till Jackie där hon och hennes date Daniel gjorde sig i ordning. Vi åkte därfrån till en tjej som heter Emilys hus och där togs det bilder efter bilder efter bilder. Hon hade en fin trädgård så vissa bilder människor tog blev riktigt fina. Jackies mamma tog mina bilder så ni får ge all credit till henne.
Efter den timman där så åkte vi till dansen där jag fick köpa en biljett för 5 dollar mer än orginalpriset för jag glömde köpa en under veckan.. hehe. Men jaja, vi stannade ungefär en timma som högst, jag tog inga bilder där inne för jag ville inte tappa min kamera bland alla fötter. Men om ni har sett en enda High School film från USA så vet ni hur homecoming ser ut ungefär, en scen längst fram och musik, runda bord på sidorna av dansgolvet och riktigt fina dekorationer. Jag fick 2 bilder från Tiffany som hon tog inne på dansen men man ser inte så mycket mer än oss.
Sedan åkte vi därifrån och hem till en kompis som vi äter lunch med i skolan. Vi spelade pingis, åt brownies (jättegoda..) och satt vid en eld där några spelade gitarr, det var mysigt. Sedan spelade vi volleyboll (vi hade alltså bytt om från våra klännigar nu) till långt in på natten och när Daniel körde hem mig och Jackie till Jackies hus så var allas armar helt svullna från volleybollen. Sjukt. Men det var kul, och sedan såg jag och Jackie lite från filmen The Blind Side (riktigt bra film) och sedan somnade vi, helt döda.


Jackie & Emma


Morgan, Shelby, någon, Daniel, Jackie & Emma


Gayle, Jackie, Tracy & Emma


Emily, Jackie & Emma


Alla tjejerna som åkte till Emilys hus för att ta kort.


Daniel, Jackie & Emma



Emma & Crazy Tiffany


Tiffany, Jackie & Emma


Jackie


Emma målade en ond prick på Jackie


Väldigt inzoomad Emma


Och i USA har ungdomarna som skämt att de skriver på varandras bilar när den som äger bilen inte ser, här är några dekorationer från de bilarna som var där. (Färgen var tydligen jättesvår att få bort)


Daniels bil, haha.


Väldigt snällt...


Jackiegirl


Jackie hade stjärnor i sitt tak som lös i mörkret när vi skulle sova. Busigt.

By the way så fick jag många kommentarer att jag såg ut som Bell, från Skönheten och odjuret. Ja, jag antar att klänningen har samma färg, och vi är båda brunetter. Men annars.. ?

Postat av: Dagge

Ååååh vilken fin klänning :D♥

Världens finaste chääääy(: ♥

2010-10-04 @ 08:55:44
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-