Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

trampa gasen i botten, och sen köra rakt in i en bergvägg, man måste dö några gånger innan man kan leva

Och så så jag en vit T-shirt inne på Walmart, skrev lite på den, och vips så har jag fixat problemet med Favoritartist-dagen imorgon. (Med lite hjälp från Frida). Jag ville ju liksom representera Sverige, och lyckades till och med få med både Å, Ä och Ö. Nu känner jag mig duktig.




Oh ja herr tamburinspelare
I denna jingel jangel morgon
Kommer jag följa dig 
2 steg från paradise

Postat av: Olivia

grymt ju! creds till dig och lillebögen :) alla kommer fråga vad de betyder, säg nått roligt ;) <3

2010-11-03 @ 02:28:14
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: frida

Jättebra!

2010-11-03 @ 12:50:03
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: dagge

Hahaha va söt du är(:

2010-11-03 @ 15:32:22
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-