Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min Pappa!

Hej Pappa.
Igårkväll när jag skulle sova, var när jag kom ihåg att det var fars dag i Sverige. Bra Jobbat va? Och mamma påminde mig till och med dagen innan. Känner mig lite dålig ju, som glömde av sådär. Men hoppas du förlåter mig.

Det finns 6 miljarder människor i världen, ungefär hälften är män och vet du va? Om jag kunde välja vilken pappa som helst, lång, kort, rolig, rik, gammal, ung, så skulle jag i ALLA fall valt dig och bara dig. Du är den bästa pappan som finns, du finns alltid där för mig och jag tror jag är, på många sätt, väldigt lik dig.
Jag älskar dig till döden och jag kommer alltid finnas där för dig med!

Saknar dig jättemycket...



Haha, pappa du är bäst! (Kill i handen)

Postat av: Daddy

Tack Emma för det fina inägget, bästa presenten till mig någonsin. (Jag fick en fin plastslips av Sara också.) /Daddy Cool

2010-11-16 @ 08:48:08
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-