Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

emma gillar mat

Så idag var de enda två bilderna hon tog på hennes mat som hon åt. Min frukost som jag åt hos Marcus som vi lagade ihop efter skolan, och min middag som jag fick hemma hos Johanna sedan på kvällen. Haha. Ja, och med det vet ni att efter skolan (den sista lektionen jag någonsin kommer att ha med Mpk09) så drogjag hem till Marcus, vi fick också då cykla hem cykeln vi hade ställt vid pendeln, men det är ju bara mysigt att cykla och prata om allt möjligt så det gjorde inte så mycket. Vi åt våran frukost, sedan också lite tårta, och tittade på Offside och sedan när klockan böjade ticka mot 5 så tog jag bussen in till Kungsbacka och hem till Johanna för en trevlig kväll. Vi tittade på Disneychannel och skrattade åt väldigt konstiga saker, vilket är ganska normalt i för sig. Sedan följde den unga damen med mig till bussen där vi sjöng Muminlåten och frös. Men kul var det!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-