Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It's a worm! It's a worm!

Okej, jag kan erkänna att jag fortfarande är lite skakis! Jag måste vara en större Twilight nörd än jag först trodde. Men det var sjukt galet att få signerade bilder och ta kort och krama Justin! Vi gick dit och köpte bilder som han signerade först och tog kort med honom, men sedan gick vi tillbaka och kramade honom också.

Cindy tog en massor av bilder på Justin, på oss och Justin och på lite annat trevlig som vi hittade på mässan. Mycket fina saker, och coola med. Ni får bilderna och det senare eller imorgon, nu ska jag äta.

Embla: Can I just get a hug?
Justin: Ofcourse! Haha!
Emma: Can I get one too?
Justin: Hahaha, Is this the hug-line or something?
Emma: Hahaha!
Frida: A hug?
Justin: Haha ...


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-