Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Har haft en rolig dag hos Johannisen, vi s...

Har haft en rolig dag hos Johannisen, vi spelade spel och lyssnade på bra musik, åt nuggets och jag och Johanna fick lära oss ett korttrick som vi har velat kunna i hela våra liv! Nu ska jag runt och lura folk hehe. Nu är jag i alla fall snart på väg till Oliver med Marcus och några andra från klassen och andra av hans kompisar kommer dit också. Vi ska äta pizza, det är det enda jag vet, haha det blir säkert fint! Tjo!


Postat av: Frida

Va kul att man har blivit bjuden.. (:

2010-07-06 @ 19:24:16
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-