Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

vilka känslovågor..

Idag fick vi beskedet, det vi väntat på.
Det kändes så jobbigt och min mage som redan inte mådde så bra gick i tusen bitar några minuter senare när man gick in i ett halvmörkt rum med vacker kärleksmusik, tända ljus, fotografier, vackra ord och en drös med människor som man bryr sig så mycket om, som sitter och gråter känslosamma tårar. I det läget finns ingen broms, utan tårarna gjorde hela världen suddig och när jag kunde se igen så var halva klassen borta och jag skakade hejdlöst. Mathilda, Zack och Malin var runt mig och jag hörde någon viska tröstande ord.

Jag önskar bara att du hade vetat, att du såg våra tårar falla, så att du fick veta hur mycket vi kommer att tänka på dig, att vi aldrig kommer glömma dig. Men jag hoppas att du fick komma dit du ville, och att din smärta är över. Jag kommer aldrig att glömma dig Rasmus, hoppas att vi ses någon gång igen.


Bild: Joakim Andersson

Postat av: Frida

han kommer alltid ha en plats i mpk09 och i våra hjärtan <3

2010-01-28 @ 18:02:32
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-