Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I don't feel so good

Det kanske blev för mycket äventyr för den här tjejen igår för mitt huvud dunkar som om någon stod och bankade på det. Ja, alvedon är taget. Men, jag lägger väl in bilderna från igår här och sedan sätter jag mig och ser på film. Morgondagen kan bli ganska intessant.
8.15 - Iväg och ta spruta i Fjärås.
9.00 - Skolan börjar.
13.20 - Tandläkaren.
15.00 - Skolan slutar.
Så jag tänker inte vara sjuk imorgon, för då missar jag både sprutan och tandläkaren. Och jag orkar verkligen inte boka om det.

Jaja, bilderna will be here soon.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-