Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

tal på svar

Grannis kör svar på tal:
(njut nu för det kanske aldrig händer igen.)

Dagens tal:


Dagens svar:

Kära Olivia. Jag har något som kallas ett liv. Mitt liv brukar nästan bara innehålla bloggande men idag så han jag helt enkelt inte tid med det och jag är ledsen. Jag vaknade imorse vid 12 och (helt oväntat) hade ingen väckt mig idag så jag blev lite chockad och gick ner till köket för att göra frukost. Jag träffar på Mormor och Morfar medans jag steker ägg och sedan sätter jag mig framför tvn en stund. Sedan äter jag lunch en stund senare och efter det så var klockan 3 och jag var tvungen att gå till bussen. Träningen gick hyfsat och sedan åkte jag hem, köpte en kanelbulle till äran av kanelbullens dag, åt upp den och sedan gick jag hem och åt pasta & ketchup och sedan en klubba till one tree hill och top model. Och till dig Olivia (helt okända kvinna) så ber jag om ursäkt och lovar att bättra mig.
Till dig också Olivia (helt okända kvinna) så vill jag låna dina one tree hill boxar någon gång.
Kram på dej.

Postat av: Olivia

hahahaha du äger kvinna! klart du ska få låna mina boxar någon dag :D jag tycker att de är på tiden att du börjar se detta underbara program.. & sen när fick du ett liv kvinna? de är ju galet manetmannen... jag vill också ha kanelbulle.. detta va mitt svar till svar på tal, join us next time on www.nolifers.com :) b'bye

2009-10-04 @ 23:48:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia

OJJJ! hahah de blev ju värsta länken xD inte, INTE meningen!

2009-10-04 @ 23:49:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Hahahahaha xD gick du in på länken då?

2009-10-05 @ 08:21:51
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Olivia

jaaa jag gjorde ju de xD asful sida btw, kan dom inte ha något roligare...

2009-10-05 @ 22:06:34
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-