Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jag finner barnet inom mig

och ska nu se Peter Pan. Den här versionen är lätt den bästa av dem allihopa, den var ett tag min favoritfilm och jag var olyckligt förälskad i Peter Pan (Jeremy Sumpter) under nästan 1 år i mina yngre dagar. Nu när jag ser filmen så skär det lite extra i hjärtat att han bara är en liten pojke ur min nuvarande synvinkel, men en favoritfilm som höll så länge kan man inte bara glömma bort.
Dessutom så kan jag trösta mig lite i att Mr. Sumpter fortfarande är snygg. Ellerhur?



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-