Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

intervju

Okej, imorgon gäller det.
Jag ska gå på en intervju inför mitt eventella år i USA nästa år. Det betyder inte att jag ska åka utan bara att jag vill ha chansen att få välja i alla fall. De tar bara in en visst antal personer, så jag vill ju komma in på programmet. Annars kommer jag ju inte ens få chansen om jag vill åka. Jag ska skriva i massa papper (på engelska!), skaffa ett foto av mig själv, kopiera mina betyg och sedan ska jag till Condeco imorgon och träffa någon som ska ställa frågor till mig. Jag har ingen aning om vad, men hoppas att jag kan svara, och hoppas att jag inte ska behöva prata på engelska, för då kan det bli jobbigt.
Då tänker ni, Om hon inte kan prata engelska framför en svensk, hur ska hon då klara sig ett år i USA?, men sanningen är ju att om jag kommer in på programmet så kan de ju inte ta ut mg, och då spelar det ingen roll om jag pratar engelska eller inte sedan. Nej, men jag kommer ju åka dit i så  fall för att lära mig engelska, då kanske det vore smart att prata också. Nu börjar dessa meningar som bildar texten inte hänga ihop längre så jag slutar skriva nu och använder mina fingrar till att skriva i mina lappar istället. Någon som vet vad contribute betyder? 

Postat av: Olivia

du får inte åkaaaaa!

2009-10-13 @ 22:23:06
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: daniela

det va längesen, e allt bra med dig ikväll? :)

2009-10-13 @ 22:28:19
URL: http://daanielab.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-