Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

nu är det officiellt

Jag kan inte rå för att jag inte tänker efter. Ibland kanske man bara har lust att filma sig själv underifrån när man mimar/sjunger på en låt som man lysnar på. På någon annans mobiltelefon. Det är väl helt normalt? Det tog ett tag, men jag visste att det skulle hända. Här är den.
Tur att inte det riktiga ljudet är med.



Postat av: Frida

det bästa är när du sjunger forever. hahahahah<3

2009-11-24 @ 21:04:59
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahaha jag kan inte sluta skratta åt hur ful jag ser ut. xD

2009-11-24 @ 21:09:39
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Dagge

Hahahahahha Emma emma emma... Du är sååå efterbliven så det är gulligt... HAHHAHA ! ♥

2009-11-24 @ 22:46:43
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-