Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

kampen om de 50 kronorna

Varje månad finns det en chans att tjäna 50 extra kronor. Den av mig och Mathias som tar ut diskmaskinen flest gånger under månaden får 50 kronor. Det började bra i Augusti, med att jag vann, men september och oktober har jag torskat ordentligt. Denna månaden satsar jag hårdare och ska för tusan kamma hem de där pengarna. Det hela var först en liten lek, som ni ser på hur diskmaskinerna har ökat. Men sedan efter att jag vann med 1 disk i augusti så har det varit blodigt allvar och inget annat är det. Vi ställer klockan, alarm på mobilen, slåss om vem som kom först fram till köket och pixpaxar diskarna innan de ens har torkat. Det är sjukt.
Men, nu måste jag sluta skriva, larmet på min mobil gick för 1 minut sedan, jag måste skynda mig ner.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-