Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

JAG GLÖMDE

Det här förklarar hela min gårdag i en bild.

Vi slutade tidigare och trodde att bussen skulle gå 13.48, men så var klockan 13.38 och bussen åkte förbi skolan. Frida börjar gallskrika och det lät som om våra liv gick sönder. Men så sätter Hubbe fart och börjar springa mot en säker undergång, och på vägen tappar han alla papper. Han försöker springa till bussen, men busshållplatsen är flera hundra meter bort och bussen har redan stannat där för att plocka upp en person. Sedan börjar jag och frida också spring, men vi kommer bara några meter innan fridas paraply vänder sig ut och in och jag börjar gapskratta. Efter den skrattattacken så tittar jag bort för att se Hubbe. Men så ser jag att bussen står kvar där och att Hubbe precis blir insläppt innan den åker iväg.
Då förstördes våran dag en gång till, och vi fick traska i regnet tillbaka till stationen. Nej nej, där är det inte slut, utan Hubbe ringer till mig och berättar hur skönt det är på bussen. HAHA, han ska få igen idag ska jag säga er. Vänta bara..

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-