Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

å sen .. slabbalsjsjahas OJ

(rubriken får tala för sig själv, okej, det var ett av Johannas försök till att prata idag)

Jag har egentligen inte så mycket att säga men jag tar det här som ett försök till att undvika pluggandet. Idag är det måndag och det suger ju lite, men det är ju bara 4 dagar kvar till helgen så varför klagar man egentligen? Vi tog lite foton som sagt på medieproduktionen och annars har det bara varit en helt vanlig måndag.
Jag skulle vara lite smart sedan och åka bussen till fjäråsoch sedan tillbaka till kungsbacka direkt, alltså sitta kvar på bussen. (för er som undrar s gjorde jag detta för att jag inte hade något att göra i 45 minuter, medans jag väntade på att mina vänner skulle bli lediga) Men så reser sig Busschauffören, när vi är i Fjärås, och säger att jag måste gå av för att bussen till Kungsbacka redan har åkt. Så jag blir tvungen att vänta på nästa buss, och blir därför sen till min lilla träff med mina polare Olivia och Johanna, som jag inte helt oväntat, sedan hittar på Mcdonalds.
Det blev en del skratt där, åt allt från Johannas citat (rubriken) till hörfel och annat som vi brukar hitta på. Jag tror att Personalen på Mcdonalds börjar känna igen oss. De ger oss de där irriterade blickarna varje gång vi är där i alla fall. Jag menar, vill de inte ha kunder eller? Då kan vi få sitta där och skratta, det är väl vårat problem om vi blir uttittade? Jag orkar inte.
Men, som Hakim skulle sagt. Livet är en Potatis!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-