Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

lördagen i ett nötskal

Jag vaknade upp av att hela rummet jag sov i muuuade som om det stod kossor utanför fönstret. Jag märkte sedan att det var min väckning och att olivia stängde av den, så jag låg kvar en stund för att sedan stätta mig upp och väcka olivia som hade somnat om.
Jag lyckades såklart väcka henne mitt i hennes livs bästa dröm och hon hatade mig där en stund men vad gör man inte för sina vänner? haha. Förlåt Olivia, men förr elelr senare så skulle du ändå märkt att det var en dröm och om den hade gått längre så kanske du skulle blivit ännu mer ledsen. Jaja, nog snackat om drömmar och istälelt om min lördag. Det avr bara Jag , Olivia och Johanna som drog till Liseberg, mendet är inte så bara. Det är skojsigt. Det var sjuuuukt varmt, men roligt med sockervadd (schho + tummen upp) och allt. Men ungefär en timma efter maten ¨så stod vi inte ut längre, det avr helt enkelt alldelles för varmt och sjukt mycket folk så vi åkte hem till Olivia och badade istället. Men vi missade precis tåget till kungsbacka pga några höga gubbar men vi satt och hade kanonkul i en halvtimma tills nästa tåg kom.
 När vi skulle börja grilla hemma hos olivia så märkte vi att vi inte hade något att grilla så johanna och olivia åkte till shell och köpte korv medans jag satt ensam hemma hos olivia i 20 minuter. Ni får aldrig veta vad jag gjorde då. moahahah. Johanna och Olivia kom hem precis innan Pauline och maria svängde förbi och plötsligt var vi 5. Trevligt. Vi badade en stund till innan vi åt korv. Eller de första korvarna åt vi, sedan blev det lite läskigt när vi gjorde sönder dem på alla möjliga sätt. (ni vill inte veta) men det avr såå roligt! Sedan, när vi gick runt där på altanen med morgonrockar och blöta badkläder så lyckades vi putta ner Olivia i poolen, med morgonrock och allt. hahaha! Efetr det så försökte vi få i pauline men utan resultat. Sedan litade inte någon på någon och ingen vågade gå nära poolen igen tills efetr att vi ahde lovat att inte göra något. Men, amn kan väl aldrig lita på oss eller? Pauline åkte i och sedan Johanna när hon försökte ta upp paulines morgonrock. Jag åkte i också efter en del kämpande, och maria hoppade i självmant. haha. Sedan stod vi där i poolen och skrattade och hackade tänder en stund. haha. Så grymt roligt! När man gick upp igen så höll man på att ramla för att rockan var så tung, men vi lyckades. Kolckan började dra sig mot 22 och vi började kolla på film och äta godis, popcorn, glass och smoooooothie. Mumma kademumma. Jag ahde valt den otroligt fula filmen Nacho Libre, men vissa delar var extret roliga i all fall. Som när han spände rumpan eller när han sjöng sin sång som han hade hittat på i vildmarken. (jag tror jag lägger in den här sen, värd att se!)
Efter filmen så åkte Palle och Maria hem, och vi andra kollade på Lilla kycklingen tills vi somnade i Olivias säng alla tre. varmt och trångt, men mysigt.



hahaha det ser ut som om vi har slagit ut framtänderna ! ! ! 














Såååå minnesvärd dag!


Postat av: Anonym

såhär roligt har jag inte haft de på år & dar xD

2009-05-31 @ 21:59:40
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-