Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

@ Olivias place

Igår drog jag och johanna hem till Olivia och härjade.
Vi lekte lite och sedan gick vi ut och då fick jag för mig att hoppa på pooltäcket och gå runt lite på vattnet som låg där på, typ till knäna på mig.
Men, smart som jag är så räknade jag inte ut att jag skulle bli nerputtad och hamna med kläderna på i det kalllllla vattnet. Vilka snälla vänner jag har, inte sant? Det blev lite lagsmål på pooltäcket innen de åkte av och vi hoppade i i poolen istället. Fortfarande med kläderna på, haha, vi e kanske crazy, men vi har i alla fall kul.
Sedan blev klockan mycket och vi var inne en stund och det slutade med att vi tittade på film, Sex and the City, och jag blev 50 minuter sen hem. Yiiha. Men det var de värt.
Here's some pics:



Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-