Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

okej, det här blir nog ett långt inlägg..

för jag tänker gå tillbaka så långt som till i måndags efter att jag och johanna hade kommit hem från våran mcdonalds & biblioteksrutt.
Då satt vi här ett tar, vid datorn alltså och hade lite roligt tills Olivia smsade att hon var på stationen. Vi skulle till Göteborg och leta present till Johanna som fyller år idag, (imorgon just då) och så väntade jag hemma hos johanna tills jag fick ett sms att Olivia var på stationen. Oj, jag satt där och slöa hemma hos Johanna medans stackars Olivia skulle få vänta på stationen tills jag hade gått dit.
Jag mutade Johanna med 15 kronor och fick henne att skjutsa mig ner på cykeln, haha. Men när jag väl hade kommit ner till stationen så var inte Olivia där, så jag satte mig ner och skulle precis ta upp boken när jag hörde ''Haaaaallleiw Emma'' och där stod hon. Det hade gått 4 dagar sedan vi hade setts innan så vi började med en kram. Fast det gör vi ju alltid ändå, men nu var det ju lite mer känslosamt. 4 dagar är mycket.
Vi köpte busskort, fritidskort och hela tjabalolo innan vi hoppade på tåget mot gamla goa göteborg.
 

Okej, mina ögon har fått ryck på bilden men skit samma, jag får väl bjuda på allt i denna otroliga bildtorka på bloggen. Vi hoppade av på Centralen och gick in i nordstan direkt, tror jag. Där vi sprang runt lite här och var efter presenter till johanna. Vi blev sugna på mcdonalds (2a gången för mig den dagen) Men vi stod emot frestelsen av hamburgare och fick istället den brillianta iden att vi skulle köpa ett presentkort på mcdonalds till johanna i födelsedagspresent. Woho, så vi tankade på ett kort med 120 spänn och gick vidare för att hitta något mer fint till min vän vår. Vi hittade tillslut en jättesöt rosa väska på Monki som vi köpte. Där i lade vi presentkortet på donken och vi gick vidare och kom förbi en Mcdonalds på vägen där vi köpte mat. Köpte även plusmeny så jag fick ett jättecoolt cocacola glas för er info.
Sedan satte vi oss på halv 7 tåget och åt upp våra bigmacs.
 
Vi gick av på Liseberg och skulle precis gå ner för trappan när vi ser Pauline och Maria springa upp för den från andra hållet.
Det blev lite skrikande och  kramar innan vi fick tillbaka medvetandet, men då hade de redan missat tåget hem. haha, men vi fortsatte samtal, spottane och skrattande tills vi dog enda tills deras andra tåg kom, en halvtimma senare. Helt underbart att träffa dem igen, som jag hade saknat den. Jag märkte nog inte hur länge sedan de var förräns vi var i varandras famnar. Åh, det får inte gå så lång tid igen.
Men, när de hade hoppat på tåget så fortsatte vi mot liseberg där vi mötte massa snälla folk från olika delar av olivias släkt. Trevligt! Vi tjeckade in Lotta på Liseberg, nannegrönvall, brolle jr, christer sjögren(våran favorit), Ola,  och åkte lite kul grejer, som ponnykarusellen, innan vi åkte iväg med tåget kvart i 10. Vrför skriver jag dessa tider, det är väl ingen som bryr sig?
 
Vi hoppade av tåget på kungsbacka station och jag tog Olivias moppe hem till mej för att ta med mig lite kläder och lämna lite använda kläder. Sedan brummade jag in till kungsbacka igen, även nu på olivias moppe. Klockan var vä runt halv 12 innan jag kom fram, sjungandes på Heaven's on fire ifall någon ville veta. Vi drog in på Donken och köpte matmat, kanske Malins sista kunder den dagen. Förrutom Drive in, herregud varför skriver jag detta?
Vi drog i alla fall vidare på moppen mot sandö, där olivias familj har sin båt. Det var mörkt och kallt och skogigt och vad ser vi inte då? Jo, ''edwards bil'' (silvrig volvo c30) kommer förbi med en ganska snabb hastighet och allt blev som i filmen! Kallt och skogigt och lite dimmigt så kommer hans snabba bil där körandes. Herregud, vi hoppade och skrek så att vi nästan hamnade i diket. Jag ska så ha en sån bil.
Vi ängnade resten av ''dagen'' i båten och skrev födelsedagsdikter till Johanna och åt våra kalla bigmacar. Tummen upp för mcdonalsd 3 gånger 1 dag.

*suck*

Postat av: Maria

haha fan ni e helt crazy tjejor, ja har saknat er såå mkt asså de har varit för längen som vi har varit i från varadra, jaja vi ses iaf de 1e :D om inte innan då förstås :P

2009-06-23 @ 22:52:11
URL: http://mariialarsson.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-