Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Oj vilken lång dag!

Herregud, jag skulle kunna skriva ett superlångt inlägg med otroligt många detaljer och skoj. Men hela dagen har gjort mig helt slut och jag är verkligen huuur trött som helst.
Men jag ska göra så gott jag kan.

Olivia kom hit med moppen vid 12 och då drog vi till bussen som tog oss till kba station. Marcus hoppade på någonstans på vägen och vi hittade Johanna på stationen inann vi gick på tåget mot *trumvirvel* LISEBERG. Woho! Där åkte vi det mesta man bör åka antar jag, Balder, Kanonen, Höjdskräcken, Spinrock, Kollerado, Kaninresan och så vidare. Det vad ganska folktomt, vilket är bra och vi han åka mer än vi hade behövt tror jag. haha. Vi hälsade även på kaninerna, bild där nere, och raggade på massa utlänningar på styltor.
Vi tog 19.21 tåget till Kungsbacka och drog direkt till bion. Baksmällan, hahaha, asså så sjukt rolig, men jag fattade nog aldrig meningen med filmen. Men skit samma, kul var det. Måste göras om.

Haha, jag är usel på att skriva när jag är trött..


Living the dream!

Postat av: Mårlind

norman din galne fan xD

Vad sööööta ni é speciellt norman .. habba habba

2009-06-19 @ 13:33:31
Postat av: Ensam_kille_94

Undra var han har andra handen... ☺

2009-06-19 @ 16:54:41
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-