Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

jordgubbar for the win

Jaha, jag antar att jag får berätta om min dag eftersom att jag inte har så mycket mer att bjuda på idag. Jag vaknade upp imorse hemma i johannas bäddsoffa vid halv 1 av att Olivia drog i min läpp och släppte. aj. Men sedan satte vi oss upp och då kom johanna ner och frågade vilken vecka det var.
Vi kom fram till att det var vecka 26, och då berättade johanna att Maxi sålde jordgubbar för 10 kr/ litern denna veckan så dagen gick mest ut på att åka till maxi oc köpa jordgubbar. Vi köpte 2 liter var och nu håller jag på att äta de sista jordgubbarna i den sista lådan. Mumma.
Jag köpte även godis, men det är snart slut också. Doh.

Jaja, nu ska jag inte sitta här längre för då börjar jag bara spela Winterbells. Jag orkar verkligen inta att jag är beroende av det. Men jocke, en vacker dag så ska jag slå dej...

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-