Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

fortsättning på förra inlägget - grattiz johanna 16 år!

Idag vaknade jag upp, 2 gånger (annie), i olivias båt. Ena gången lyckades jag inte gå upp men sedan vid 11 så drog jag mig upp ur sängen. Vi satt i solen och år frukost medans en snubbe fixade med larmet på båten. Vi gick ut med Zorro och han badade och åt ananas. Sedan skulle vi åka till Johanna och fira hennes födelsedag men vi kunde inte åka förräns larm-snubben var klar. Men det fixade sig och vi brummade iväg vid halv 2 mot kungsbacka. Där svängde vi förbi ica och köpte tårta och ljus innan vi åkte till Johanans gata. Vi stannade moppen inann henens hus och ringde på massor med dörrar för att fråga om de hade tändare till ljusen. Men det var inte många hemma så efter 4 hus, tror jag, så hittade vi en dam som troligtvis rökte som hade en tändare på sitt utebord. V fick låna den och tackade så mycket medans vi gick mot Johanans hus. Ljusen slocknade innan vi änns hade kommit ut på vägen igen, emn det är väl tanken som räknas?
Vi rusade in till Johanna sjungandes på Ja må hon leva och sedan blev de tårta så det stod härliga till. Hon fick också sina presenter och vi löste korsord.
Grattis på Födelsedagen igen Johanna, om du nu läser detta.
 
 
 

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-