Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

universeum

Som ni läste i inlägget innan, om ni läste det då, så tog jag och Olivia en liten impulsivresa till Göteborg idag, och va på Universeum. 
Det började som vanligt i alla fall, Olivia kom hit, knackade på dörren, jag öppnade och kramade om den brune jäveln och hon undrade om hon inte var sen för vi skulle ta halv 5 bussen. Tittar på klockan - 16.27. Inte bra, så jag packade min väska med allt jag behövde och vi sprang ut till vägen och tittade upp mot busshållplatsen. 
Bussen stod redan där, så vi skrek till och började springa åt andra hållet mot busshållplatsen längre ner. Haha, det skulle nog ha varit kul att se oss springa där, helt crazy säger jag bara.
Men vi han med bussen, andfådda som tusan och satt bara där och andades ut och in som aldrig förr. Eller så var det bara som förr, underbart att leva livet igen helt enkelt, gud vad jag hade saknat de där. Allt det crazy roliga.
En 45 minuter senare, efter ett läskigt vattendroppande tåg, var vi väl inne på universeum och stojjade för fulla muggar. Blev livrädda för både hajar, spindlar och ormar. Och vatten, haha!
Vi dansade dansmatta, gjorde rapplåtar med fula ljud, dj;ade, sprang och tryckte på alla knappar vi kunde se. Det var faktiskt ganska underhållande. Men sedan stängde det och vi begav oss mot mcdonalds. Vilken känsla, donken i göteborg igen, nu är man hemma.
Vi tog tåget till kungsbacka och skiljdes på bussarna som båda gick 21.17. Trevligt. Så nu får jag väl sitta här ikväll och rapa bicmac & cola var 10e minut. Livet är underbart!
 
Mina blöta byxor från läkigt droppande tåg & spaceman Olivia på universeum!


Postat av: Olivia

alltid lika kul med dig ;D <3

2009-07-23 @ 23:54:05
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-